REGULI COMENZI ONLINE
Bine ai venit pe website-ul oficial 360.ro!
Pentru o cât mai bună desfășurare a comenzilor online și pentru a te asigura că vei putea comanda tot timpul produsele dorite, te invităm să citești cu atenție câteva reguli esențiale:
CUM CUMPĂR?
Alegi produsele dorite și pentru a le comanda online ai la dispoziție butonul "Adaugă în coș". După ce ai terminat de adăugat în coș toate produsele dorite, accesezi "Coșul meu". Aici poți verifica cu ușurință prețurile și poți modifica cantitățile produselor. Pentru a trece la pasul următor este nevoie să te autentifici.
Modalitățile de plată acceptate pe website-ul 360.ro sunt următoarele:
1. Plata în sistem ramburs la livrare (cash/card)
La livrarea comenzii prin curier rapid poți achita contravaloarea în sistem ramburs, cu numerar sau prin card bancar (în limita a maxim 10.000 lei pentru persoane fizice și 5000 lei pentru persoane juridice), utilizând terminalul POS pus la dispoziție de FAN Courier.Pentru comenzile achitate în sistem ramburs se va aplica o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei.
2. Plata online cu card la plasarea Comenzii
Produsele comandate pe Website pot fi achitate online, cu card bancar, în momentul plasării comenzii. Tipurile de card acceptate sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Toate plățile online sunt procesate prin intermediul mobilPay. Website-ul nu va solicita sau stoca datele cardului tău. Pentru finalizarea corectă a tranzacției trebuie să furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului. Indiferent de valuta pe care o aveti în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb folosit de banca emitentă a cardului.
Dacă optați pentru plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă (i.e. fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre părți nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm produsele, însă dvs. puteți selecta o altă metodă de plată sau încerca din nou procesarea plății cu un card valid.
Vă rugăm să aveți în vedere ca efectuarea plății online cu card bancar nu garantează Acceptarea Comenzii. În cazul în care Acceptarea Comenzii nu are loc în termenul de maxim 24 de ore, suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră, în cel mai scurt timp, în conformitatea cu politicile băncii Vânzătorului și ale băncii dumneavoastră cu privire la procesarea plăților.
3. Plata prin transfer bancar
Puteți efectua plata prin transfer bancar în baza facturii proforme în
format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail odată cu Acceptarea Comenzii.
4. Plata prin PayPal
Produsele comandate pe Website pot fi achitate simplu și rapid printr-un
cont de PayPal. PayPal, lider mondial în domeniul tranzacțiilor online, îți permite să efectuezi
tranzacții securizate pentru cumpărăturile online. Dacă nu ai un cont activ PayPal, vezi aici ce
pași trebuie să urmezi: http://bit.ly/33oVOzH.
5. RATE EGALE FĂRĂ DOBÂNDĂ
Liber la cumpărături cu Bonus Card de la Garanti BBVA pe website-ul 360.ro! Bonus Card de la Garanti BBVA, primul card de credit cu cip din România, îți oferă posibilitatea de a face cumpărături la orice comerciant din țară sau străinătate care afișează sigla MasterCard, dar și de a refinanța cardul de credit de la altă bancă în condiții avantajoase.
Beneficii la cumpărături:
Beneficii la refinanțare:
Pentru mai multe detalii te rugăm să vizitezi www.bonuscard.ro sau dă-ne un telefon la Alo Garanti, 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie).
ING Romania - ING Credit Card
Folosind ING Credit Card beneficiezi de rate fără dobândă sau poți plăti integral astfel: până la 12 rate fără dobândă pentru cumpărături online. Plata se efectuează integral, urmând să îți setezi ratele răspunzând la SMS sau direct din ING Home'Bank, serviciul de internet banking.
Poți beneficia de perioade promoționale, în care numărul de rate se modifică. Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil, poți consulta www.ing.ro, secțiunea Credit Card sau ING Home'Bank, secțiunea Bazar.
Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil, poți contacta banca la: My'Line - Relații Clienți disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Telekom: 021 402 83 91 | Orange: 0374 13 83 91 | Vodafone: 0372 38 83 91 | RCS&RDS: 0314 06 83 91
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile ING România pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Banca Transilvania - Star BT
Plătește cu Star BT de la Banca Transilvania pe 360.ro și beneficiezi de:
Sunt incluse în programul Star Card cardurile de cumpărături: Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, Visa Flying Blue Classic și Visa Flying Blue Premium.
Nu ai încă Star Card? Aplică acum pentru un card de cumpărături Star:
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Banca Transilvania pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Credit Europe Bank - Card Avantaj
Folosind Card Avantaj de la Credit Europe Bank poți plăti în 2 până la 12 rate fără dobândă, direct pe website-ul 360.ro.
Cum poți obține Card Avantaj?
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Credit Europe Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Plătește cu cardurile de cumpărături de la Alpha Bank România pe website-ul Dyson și ai până la 12 rate fără dobândă. Opțiunea de rate va fi afișată pe website-ul nostru în momentul realizării tranzacției.
*Visa Gold EUR nu face parte din programul de rate la parteneri.
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Alpha Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.
Plata în rate 100% online, fără card de credit, prin TBI Bank
Alături de TBI Bank am implementat un sistem de plată în rate, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fără drumuri la bancă și fără card de credit. Plata în rate obținute 100% online se adresează clienților (persoane fizice) între 18 și 73 de ani și care au o sursă de venit impozabilă.
Pașii sunt simpli:
Vei avea două opțiuni de finanțare:
Pentru sume între 100 și 1.000 lei – poți plăti în 4 rate fără dobândă. Prima rată se ia de pe cardul tău de debit, când completezi cererea online; în cazul în care cererea de plată în rate se respinge, suma reținută ți se returnează integral pe card în aceeași zi.
Pentru sume între 1.000,01 lei și 40.000 lei – poți plăti în 6 până la 60 de rate, cu dobândă de la 15%/an. Prima rată se achită peste o lună.
1. Te identifici la distanță pe baza cărții de identitate în original
2. Semnezi electronic documentele, printr-un cod primit pe sms. Este nevoie să deții o sursă de venit înregistrată la ANAF de mai mult de 3 luni (pensie mai mare de 1.125 lei, salariu mai mare de 1.495 lei, venituri din activități liberale etc).
3. După aprobare, noi îți procesăm cererea.
Pentru mai multe detalii te rugăm să vizitezi tbibank.ro
Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile TBI Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă
Livrarea Produselor din Comanda acceptată de Vânzător prin e-mail se
face prin curier la adresa menționată de Client în procesul de transmitere a Comenzii. Produsul va
fi expediat împreună cu documentele însoțitoare impuse de legislația în vigoare. În cazul în care
unul dintre Produsele achiziționate se află în Precomandă, coletul va fi livrat la momentul sosirii
acestuia în stoc, chiar dacă restul Produselor din Comandă se află în stoc.
Livrarea Produselor comandate online se face doar pe teritoriul României, prin firma de curierat rapid FAN Courier:
Nu ne asumam intarzierile cauzate de activitatea de curierat. Termenele de livrare pot fi decalate cu un interval de timp rezonabil din cauza intarzierilor activitatii de curierat si prin achizitia produselor de pe site-ul 360.ro accepti tacit acest fapt nedorit fiind instiintat prin prezenta la momentul incheierii promisiunii de vanzare.
Pentru fiecare comandă online se va aplica un cost de transport care va fi afișat separat pe comandă și factură.
În cazul retururilor de marfă, costul de transport nu se returnează.
Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc. După livrarea comenzii, îți recomandăm să verifici conținutului coletului, integritatea și aspectul produselor și accesoriilor. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.